Onze diensten

Samenwerkingsmogelijkheden

Speciaal voor adviseurs heeft Hera Advies Centrum drie vormen van samenwerkingsmogelijkheden:

  • Uitbesteding/beheer van de schadeportefeuille
  • Bemiddeling/onderbemiddeling
  • Leadvergoeding

Werkwijze

Hera Advies Centrum voert het beheer uit voor adviseurs met een bestaande of nog op te bouwen schadeportefeuille, waaronder:
Overnemen van alle binnendienstwerkzaamheden (telefoon, administratie en schades)

  • Commercieel beheren van de portefeuille
  • Adviseren schadeverzekeringen nieuwe en bestaande (hypotheek) klanten
  • Invullen van zorgplicht richting bestaande (hypotheek) klanten.

Hera Advies Centrum werkt met Elements. Hierin kunnen adviseurs en hun klanten de eigen polissen inzien. Hera Advies Centrum communiceert volledig in de look & feel van het kantoor. Ook is het mogelijk om de polissen met het logo van de adviseur af te geven. Het doel van Hera Advies Centrum is om de klant volledig te ontzorgen.

Uitbesteding/beheer van de schadeverzekeringsportefeuille

Hera Advies Centrum neemt bij uitbesteding/beheer van de schadeverzekeringsportefeuille de volledige werkzaamheden over, inclusief telefonie. Zo voeren wij onder andere adviesgesprekken over schadeproducten, het afhandelen van informatieverzoeken, mutaties en schademeldingen.

Bij Hera Advies Centrum bieden wij alle producten en diensten in het “Ecosysteem Wonen” aan. Hiermee bieden wij een volledig pakket aan producten, diensten en adviseren wij klanten bijvoorbeeld ook op het gebied van energie en verduurzaming.

Bemiddeling/onderbemiddeling

Hera Advies Centrum maakt onderscheid tussen adviseurs met een AFM-schadevergunning, zonder een schadevergunning of een beperkte AFM-schadevergunning. Wij adviseren de klant, onder de naam van de adviseur over de verzekeringen in- en om de woning. Hierbij beiden wij alle diensten en producten aan in het “Ecosysteem Wonen”. Denk hierbij aan opstalverzekering, inboedelverzekering en/of een autoverzekering.

Hera Advies Centrum zorgt ook voor proactief benaderen van bestaande (hypotheek) klanten, in het kader van zorgplicht voor hypotheken.

Leadvergoeding

Hera Advies Centrum neemt contact op met klanten om de wensen van de verzekeringen door te nemen. Op basis van gegevens, vanuit de adviseur zal Hera Advies Centrum een offerte afgeven, de adviseur ontvangt na akkoord een leadvergoeding per polis.

 Waarom samenwerken met Hera Advies Centrum

  • Overnemen van alle binnendienstwerkzaamheden (telefoon, administratie en schades)
  • Commercieel beheren van de portefeuille
  • Adviseren schadeverzekeringen voor nieuwe en bestaande (hypotheek) klanten
  • Invullen van zorgplicht richting bestaande (hypotheek) klanten
  • Nazorg hypotheek gerelateerde producten
  • Acties op bestaande portefeuilles
  • Zorgplicht op gebeid van hypotheken en schade
  • Efficiënte en effectieve backoffice, waarin het ontzorgen van de klant en adviseur prioriteit heeft
  • Volledig aanbod aan producten in de schademarkt en aanvullende producten zoals verduurzaming, bankgaranties, energie, beveiliging en overlijdensrisicoverzekeringen
  • Transparant, simpel en snel proces

*Hera Advies Centrum verricht geen advies op hypotheken, maar verwijst leads door naar een adviseur.

Ecosysteem Wonen

Bij Hera Advies is het “Ecosysteem Wonen” ons uitgangspunt. In het “Ecosysteem Wonen” valt alles rondom het begrip wonen samen. Denk hierbij aan verzekeringen zoals opstal en inboedel. Maar ook de auto, aansprakelijkheids-, reis- en alle andere particuliere verzekeringen worden door Hera Advies Centrum aangeboden. Maar, Hera Advies Centrum biedt meer dan alleen verzekeringen. Zo adviseren wij u ook het gebied van verduurzamen, nieuwe energieleveranciers, beveiligingssystemen of overlijdensrisico. 

Wij hebben de expertise om u bij elk van dit soort vraagstukken het werk uit handen te nemen. Door het aanbieden van complete aanpak en service, gebaseerd op het “Ecosysteem Wonen”, onderscheiden wij ons zelf in de markt. 

Hera Advies Centrum, Ecosysteem wonen